جک اس ام اس آفلاینی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
جک اس ام اس آفلاینی
نوشته شده در شنبه 16 بهمن 1389
بازدید : 1332
نویسنده : pedram

وقتی خداوند لر را آفرید فرشتگان جمع شدند به خدا گفتند: سجده کنیم ؟ گفت نه سنگ دستشه فرار کنین

_____________________________________

فرمانده پلیس تهران: هیچ کس در کهریزک کشته نشد حتی ما چند مورد زاد و ولد نیز داشتیم

_____________________________________

به ترکه می گن بیا اینجا به انگلیسی چی می شه ؟ میگه : کام هیر. میگن حالا برو اونجا به انگلیسی چی میشه ؟ میگه: میرم اونجا میگم کام هیر

_____________________________________

شبا همش به چت خونه میرم من ..... سراغ آف و آف خوندن میرم من ..... تو این چت خونه ها خسته دردم ..... به دنبال پس ایدیم میگردم ..... پسم گم شده پیداش میکنم من ..... اگه کارتوه وای به حالت ..... رسوات میکنم من

_____________________________________


لره میاد تهران ، تو ترافیک گیر می کنه میگه : ها ماشالا ! به این میگن عروسی

_____________________________________

جهان سوم جائیست که مردم، خانه روبه آفتاب را گرانترمی خرند و بعد با هفت لایه پرده تمام پنجره ها را می پوشانند

_____________________________________

تقصیر ما نیست که بر روی حرفهایمان نمی مانیم ما بر زمینی زندگی می کنیم که روزی دو بار خودش را دور میزند

_____________________________________

 دلم همچون آسمان،پر از ابرهای بارانی است،ای کاش دلم امشب بگرید،شاید که که بغض چشمانم بشکند...


_____________________________________
پرکارتین عضو بدن گونه است: وقتی خوشحالی توش عروسیه وقتی کرم داری می خواره وقتی حرص میخوری میسوزه وقتی بقیه را حرص میدی خنک میشه وقتی تنبل میشی گشاد میشه وقتی اعصابت خرده پاره میشه الان درچه حالی؟؟؟

_____________________________________

سه نوع گل داریم یکی تو خونه یکی تو گلخونه یکی که داره اس ام اس می خونه

_____________________________________

از کسانی که اس ام اس جدید ندارند.، لب غنچه هم پذیرفته می شود.


_____________________________________
سه رفیق صمیمی دارم بهشون سفارش کردن بهت محل نذارن: غم ، حسرت، تنهایی


_____________________________________
ترسم که شبی در غم جانکاه بمیرم در بستر دل باشم و با آه بمیرم آن لحظه آخر در حسرت دیدار تو بمانم و بمیرم و بمیرم.

_____________________________________

بهرترین لحظه ها وقتی است که که بهترینها بیادت باشند.بهترنی نیستم ولی به یادتم.

_____________________________________

در ترازوی وفا من کم و بسیار تویی بیاد بیتا

_____________________________________

تفکر عمیق لر: اگر ادیسون نبود باید در تاریکی تلوزیون تماشا می کردیم.

_____________________________________

از مشاور املاک عشق مزاحمتون میشم شما برای قلبتون مستاجر نمی خواهید...؟؟؟

_____________________________________

می خواهم اتوبوس بسازم اتو شو دارم اما بوس ندارم! یه بوس میدی؟ لازم دارم

_____________________________________

دلتنگی هایم را اب کدام قایق خالی روانه دل دریایت کنم تا بدانی دلتنگم

_____________________________________

میبوسمت سه تایی من و غم و تنهایی امان از جدایی دلتنگم خدایی

_____________________________________

این اس ام اس و من نفرستادم گوشیم خودش فرستاده فکر کنم عاشق گوشیت شده

_____________________________________

لره شب عروسیش میگوزه میگه بیا فشار زندگی شرو شد!!!

_____________________________________



شاد و خندون باشید




:: موضوعات مرتبط: اس ام اس های زیبا , ,
:: برچسب‌ها: جک اس ام اس آفلاینی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: